Home » Reizen & vakantie » Budgett(r)ips
Budgett(r)ips

Veel zin, maar weinig geld om op vakantie te gaan? Doe meer met minder, haal hier je inspiratie.

Hoe word ik een WWOOFer
Hoe word ik een WWOOFer

Door: Irene Herbers

In ruil voor kost en inwoning werken, dat kun je overal ter wereld doen. WWOOF-ing is een bestemming op zich. Je werkt 4 tot 6 uur per dag, en in ruil daarvoor neem je deel aan het echte leven. Het is ideaal als je van authentiek en cultureel houdt. Geen geld om op vakantie te gaan? Of zin om je lange reis eens te onderbeken met wapperende handjes? Think WWOOF-ing! Renske Sip uit Amsterdam deed het ooit zeven maanden achter elkaar. Ze heeft o.a. geiten gehoed, strobalen gestuct en groenten verbouwd. Hier vertelt ze wat het is, hoe het werkt en dat het leuk is.

4 Hoe vier ik mijn vakantie zonder geld

Door: Irene Herbers

Je hebt vakantie, maar geen cent te makken. Goedkoop vakantie vieren kan. Op velerlei manieren. Hoe creëer je een vakantiegevoel zonder geld? Wat inspiratie voor een bijna gratis vakantie.

Hoe voorkom ik bijbetalen voor mijn koffer op het vliegveld

Door: Annemiek

Als je teveel gewicht in je koffer hebt zitten kan het voorkomen dat je een flinke smak geld moet bijbetalen op het vliegveld. Er zijn een aantal manieren waarop je dit kan voorkomen.

Hoe kan ik betaalbaar naar Disneyland
Hoe kan ik betaalbaar naar Disneyland

Door: Louis Haagma

Pretparken zijn erg duur. Met het entreekaartje ben je er helaas nog niet, de kosten op het park zijn vaak de grootste kostenpost. Dit is niet anders bij Disneyland Parijs. In dit geef ik je daarom een aantal tips om betaalbaar naar Disneyland Parijs te kunnen gaan.

Hoe reis ik naar een wereldstad voor minder dan €50 per dag

Door: Peter Hoekma

Een stedentrip kan soms erg duur uitpakken. Uit eten, uitgaan en hotels in grote steden kosten veel geld en zijn over het algemeen een stuk duurder dan wat men normaal betaald in een afgelegen gebied. Maar ja, je zit dan ook wel op een mooie plek midden in een fantastische stad! Toch zijn er zogeheten travelhacks waardoor je toch goedkoop een stedentrip kunt doen. Zelfs voor minder dan €50 per dag.

Hoedoeners in de spotlight
Janine Bruinooge
Lid sinds: 7 april 2008
Aantal Hoedoes: 34
Erik Weijers
Lid sinds: 26 maart 2008
Aantal Hoedoes: 42
Renate Boogvrouw
Lid sinds: 11 april 2008
Aantal Hoedoes: 15
Wil je ook schrijven voor Hoedoe?
Meld je aan!